Otelsikayet.com Logo

Holiday & Leisure Club

Kuşadası

Bu hotel için en düşük fiyatı göster *
  tatil.com
    Yiyecek içecek kalitesi 2.5/5
    Eğlence/Animasyon 3.5/5
    Fiyat/Hizmet puanı 3/5
'Holiday & Leisure Club' için bir yorum yazın!

Popover on top

Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus.
YENİ YORUMLAR
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video İstanbul

Haziran 26.hafta oradaydık yemeklerini yemedik, apartta bakım biraz yetersiz de olsa yine de memnunduk güler yüzlü personel sayesinde çocuklar havuzda iyi eğlendiler. Aile oteli tavsiye ederim.

Tarih: Tem 27, 2014

Biz 2012 yılı temmuz ayında 8 yaşındaki oğlum ve kuzenlerimle bu otelde konakladık. Yazılan olumsuz yorumlar bence fazla acımasız. Otel oldukça iyi. Hizmet ve yemekler oldukça güzel. Gece saat 02.00 ye dek canlı müzikleri var. Gelenlerin beklentilerini bilemem ancak ben memnun kaldım ve bu sene 10 Ağustosta tekrar otele gir.. devamı »

Tarih: Tem 20, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video Ankara

Sakın sakın gelmeyin. Ne arıyorsanız bulamayacaksınız. Ben resimlere kandım geldim ve pişmanım. Siz öyle bir hata yapmayın uyarıyorum.

Tarih: Tem 13, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video İzmir

2008'de satin aldığımız satarken bize haziran sonuna kadar "Eylul başı kullanabilirsiniz" dedikleri tatilin şu anda sistem değiştiğini söyleyen yetkililer, "2008 yılında sizi dolandırmışlar" deyip üyesi oldugumuz hlç Kuşadası'ndan faydalanamazsınız diyorlar. Bu tatil firmasından sakinin tatil satın almayın. Çünkü bu sene si.. devamı »

Tarih: Tem 4, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video Ankara

Tatil Manya'dan rezerve yaptık. Kuşadası'na gidince acentayı arayıp otelin telefon sorduk vermediler sebebini sorduğumda "veremiyoruz" dediler. Taksiciler yardımcı oldu giriş yaptığımızda anladım nedenini kapı fiyatı acentadan daha ucuz. Bardaklar pislik içinde, yemekler kötü sahilde plajları yok. Sauna ücretsiz hamam ü.. devamı »

Tarih: Haz 16, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video İzmir

16-19 Mayıs tarihlerinde kaldığımız Holiday Leisure Club Oteline kişisel sebeplerimizden ötürü geç yani saat 16.00 civarı geldik ama zaten öğrendik ki odaya giriş en erken saat 16.00'daymış. Açıkçası şimdiye kadar böyle bir şey duymadık görmedik senelerdir otele gideriz hep giriş saati 12 13 gibi olur. Üstelik odadan ay.. devamı »

Tarih: May 19, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video İstanbul

Şu anda oteldeyim. -7 tane var. Beklediğimden biraz vasat gibi ama idare eder. Personel iyi yemekler fena değil aquapark ve havuzlar iyi. Fiziksel eksiklikler var ama havuzlar herşeyi unutturabiliyor(çocuklar ve yetişkinler için 6 tane).