Otelsikayet.com Logo

Voyage Türkbükü

Bodrum

'Bodrum' için en düşük fiyatlı otelleri göster*
  tatil.com
ÖZELLİKLER
  • Şehir Merkezine: 22 km.
  • Denize: sıfır
    Yiyecek içecek kalitesi 3/5
    Eğlence/Animasyon 3/5
    Fiyat/Hizmet puanı 2.5/5
'Voyage Türkbükü' için bir yorum yazın!

Popover on top

Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus.
YENİ YORUMLAR
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video İstanbul

Bebekli ve çocuklu ailelere ASLA tavsiye etmiyorum. Dün giriş yaptık. Yazık oldu tatilimize ,verdiğimiz paraya. Plaj ve restoran o kadar küçük ki Yemek için kucağımızda bebek en az yarim saat masa bekliyoruz. Yürümek için hiçbir alan yok. Dar alanda donup duruyoruz. Kids club çok küçük şaka gibi! Belli saatlerde bir ye.. devamı »

Tarih: Tem 21, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video Balıkesir

ÇOK KÖTÜ. ALDIĞI PARAYI ASLA AMA ASLA HAK ETMİYOR. ÇOK YOKUŞ ODALAR BÜYÜK AMA ÇOK TEMİZ DEĞİL HAVLULAR BİLDİĞİNİZ ZIMPARA PLAJ KÜÇÜK HAVUZLA PLAJ BİRBİRİNDEN ÇOK UZAK YANİ 4/1 PARAYLA DA HERHANGİ BİR OTELDE BÖYLE BİR HİZMET ALABİLİRSİNİZ. BİZ GEÇEN YIL KONAKLADIK ÇOK AMA ÇOK BÜYÜK BİR HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIK. ÇÜNKÜ DAHA .. devamı »

Tarih: Tem 11, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video İstanbul

Balayı için gittik. Eşim de ben de çok memnun kaldık. Personeller çok ilgili her şey kusursuz ilk fırsatta tekrar gitmeyi düşünüyoruz.

Tarih: Tem 9, 2014

Ailece geçirdiğimiz en güzel tatildi. Tüm personelin sıcakkanlılığı ve güler yüzü insana evindeymişsin hissi veriyor. Özellikle çocuklu aileler için bulunmayacak bir denizi, sahili ve animasyonları bulunuyor. Barmen Yasin beyin yaptığı kokteyllerin tadı damağımızda kaldı. Ana restorana kapıda bizi ve kızımızı güler yüzü.. devamı »

Tarih: Tem 8, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video Bursa

Müthiş bir otel Voyage Türkbükü. Hizmet, personel, yemekler, odalar. Adamlar sürekli bir isteğiniz var mı diye soruyorlar. Güler yüzlü olmaları da mükemmel. Herkese tavsiye ediyoruz. Çünkü biz artık her sene Voyage Türkbükü'ndeyiz.

Tarih: May 7, 2014
1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video Denizli

Biz halen otel de konaklamakta olup hizmet kalitesinden ve çalışanların güler yüzlü olmasından son derece memnunuz buraya gelmek isteyenler varsa denemelerini tavsiye ediyoruz. Teşekkürler Voyage Türkbükü

1 Yorum 0 Fotoğraf 0 Video İstanbul

29 agustosta girip bir hafta kaldık otelde. Resepsiyonda sıcak karsılama adına bırsey yoktu. 13 saatlık yolculuk sonrasında bır su ıkramı bıle yapılmadı asagıda pastane ve bar var denıldı sadece. Otel genel konum olarak sıcak, guzel bır gorunume sahip fakat kaldıgımız oda 5 yıldızlı otel konforundan uzak bır pansıyon odasın.. devamı »